Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P287ST
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P287ST złote przód
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P287ST złote Sintered. Klocki na przód. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że klocek idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
HONDA
650 TRX RINCON 03- AV
KAWASAKI
900 ZX-9R 02-04 AV
1000 Z 1000 03-06 AV
SUZUKI
1300 GSX 1300 B-King (ABS) 08-10 AV
TRIUMPH
675 Daytona 675 06-08 AV
675 Street Triple R 675 (Etrier radial) 09- AV
676 Street Triple R 675 09- AV
1050 Speed Triple (1050cc) (Etrier Radial Nissin) 05-07 AV
1050 Tiger 1050 07-09 AV
VICTORY
1500 KingPin 08-09 AV
1500 Kingpin 8-Ball 08-09 AV
1500 Kingpin Tour 08-09 AV
1500 Kingpin-Low 09- AV
1500 Vegas 08-09 AV
1500 Vegas 8-Ball 08-09 AV
1500 Vegas Jackpot 08-09 AV
1500 Vegas Low 08-09 AV
1634 Ness Signature Series 08-09 AV
1731 Hammer 08-09 AV
1731 Hammer S 08-09 AV
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Suzuki | GSX | 2008 | 1300 |
Suzuki | GSX | 2010 | 1300 |
Suzuki | GSX | 2009 | 1300 |
Triumph | Daytona | 2006 | 675 |
Triumph | Daytona | 2007 | 675 |
Triumph | Daytona | 2008 | 675 |
Triumph | Speed Triple | 2005 | 1050 |
Triumph | Speed Triple | 2006 | 1050 |
Triumph | Speed Triple | 2007 | 1050 |
Triumph | Street Triple | 2009 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2010 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2011 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2012 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2013 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2014 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2015 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2016 | 675 |
Triumph | Tiger | 2007 | 1050 |
Triumph | Tiger | 2008 | 1050 |
Triumph | Tiger | 2009 | 1050 |