Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P281NS
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P281NS przód/tył
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P281NS. Klocki na przód/tył. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że klocek idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Honda | CB | 1996 | 250 |
Honda | CB | 1994 | 500 |
Honda | CB | 1995 | 500 |
Honda | CB | 2001 | 250 |
Honda | CB | 2000 | 250 |
Honda | CB | 1999 | 250 |
Honda | CB | 1997 | 250 |
Honda | CB | 1998 | 250 |
Honda | CB | 1996 | 500 |
Honda | CBR (RR) | 1992 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1991 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1990 | 1000 |
Honda | CR | 1995 | 250 |
Honda | CR | 1997 | 250 |
Honda | CR | 1996 | 250 |
Honda | FJS | 2003 | 600 |
Honda | FJS | 2002 | 600 |
Honda | FJS | 2001 | 600 |
Honda | FJS | 2010 | 600 |
Honda | FJS | 2005 | 600 |
Honda | FJS | 2004 | 600 |
Honda | FMX | 2006 | Wszystkie pojemność |
Honda | FMX | 2007 | Wszystkie pojemność |
Honda | FMX | 2005 | Wszystkie pojemność |
Honda | GL Goldwing | 2002 | 1500 |
Honda | GL Goldwing | 2003 | 1500 |
Honda | GL Goldwing | 2001 | 1500 |
Honda | GL Goldwing | 2000 | 1500 |
Honda | GL Goldwing | 1999 | 1500 |
Honda | GL Goldwing | 1998 | 1500 |
Honda | GL Goldwing | 1997 | 1500 |
Honda | ST | 1994 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1999 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1993 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1998 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1992 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1997 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1991 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1996 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 1995 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 2000 | Wszystkie pojemność |
Honda | ST | 2001 | Wszystkie pojemność |
Honda | VF | 2003 | 750 |
Honda | VF | 1998 | 750 |
Honda | VF | 1993 | 750 |
Honda | VF | 2002 | 750 |
Honda | VF | 1997 | 750 |
Honda | VF | 2001 | 750 |
Honda | VF | 2000 | 750 |
Honda | VF | 1996 | 750 |
Honda | VF | 1999 | 750 |
Honda | VF | 1995 | 750 |
Honda | VF | 1994 | 750 |
Honda | VFR | 1995 | 750 |
Honda | VFR | 1989 | 750 |
Honda | VFR | 1990 | 750 |
Honda | VFR | 1991 | 750 |
Honda | VFR | 1992 | 750 |
Honda | VFR | 1993 | 750 |
Honda | VFR | 1994 | 750 |
Honda | VFR | 1988 | 750 |
Honda | VFR | 1997 | 750 |
Honda | VFR | 1996 | 750 |
Honda | VT | 2010 | 750 |
Honda | VT | 2005 | 750 |
Honda | VT | 1999 | 750 |
Honda | VT | 2001 | 600 |
Honda | VT | 1994 | 600 |
Honda | VT | 2009 | 750 |
Honda | VT | 2004 | 750 |
Honda | VT | 1999 | Wszystkie pojemność |
Honda | VT | 2000 | Wszystkie pojemność |
Honda | VT | 1998 | 750 |
Honda | VT | 1999 | 600 |
Honda | VT | 2000 | 600 |
Honda | VT | 2008 | 750 |
Honda | VT | 2002 | 750 |
Honda | VT | 2003 | 750 |
Honda | VT | 1998 | Wszystkie pojemność |
Honda | VT | 1998 | 600 |
Honda | VT | 1997 | 250 |
Honda | VT | 2001 | 750 |
Honda | VT | 1997 | Wszystkie pojemność |
Honda | VT | 1997 | 600 |
Honda | VT | 1996 | 250 |
Honda | VT | 2007 | 750 |
Honda | VT | 2000 | 750 |
Honda | VT | 1996 | Wszystkie pojemność |
Honda | VT | 1996 | 600 |
Honda | VT | 1995 | 250 |
Honda | VT | 2006 | 750 |
Honda | VT | 1995 | Wszystkie pojemność |
Honda | VT | 1995 | 600 |
Honda | VTX | 2005 | 1300 |
Honda | VTX | 2004 | 1300 |
Honda | VTX | 2003 | 1300 |
Honda | VTX | 2007 | 1300 |
Honda | VTX | 2006 | 1300 |
Honda | XL | 1996 | 600 |
Honda | XL | 1994 | 600 |
Honda | XL | 1995 | 600 |
Triumph | Bonneville | 2001 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Bonneville | 2002 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Bonneville | 2003 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Bonneville | 2004 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Bonneville | 2005 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Bonneville | 2006 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Speedmaster | 2003 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Speedmaster | 2004 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Tiger | 2001 | 955 |
Triumph | Tiger | 2002 | 955 |
Triumph | Tiger | 2003 | 955 |
Triumph | Tiger | 2004 | 955 |
Triumph | Tiger | 2005 | 955 |
Triumph | Tiger | 2006 | 955 |
Kymco | Venox | 2001 | 250 |
Kymco | Venox | 2002 | 250 |
Kymco | Venox | 2003 | 250 |
Kymco | Venox | 2004 | 250 |
Kymco | Venox | 2005 | 250 |
Kymco | Venox | 2006 | 250 |
Kymco | Venox | 2007 | 250 |
Kymco | Venox | 2008 | 250 |
Kymco | Venox | 2009 | 250 |
Daelim | VJF | 2008 | 125 |
Daelim | VJF | 2009 | 125 |
Daelim | VL | 2003 | 125 |
Daelim | VL | 2004 | 125 |
Daelim | VL | 2005 | 125 |
Daelim | VL | 2006 | 125 |
Daelim | VL | 2007 | 125 |
Daelim | VL | 2008 | 125 |
Daelim | VL | 2009 | 125 |
Daelim | VS | 2001 | 125 |
Daelim | VS | 2002 | 125 |
Daelim | VS | 2003 | 125 |