Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P286ST
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P286ST złote tył
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P286ST złote Sintered. Klocki na przód/tył. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że klocek idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
HONDA
125 CR 125 02-07 AR
150 CRF 150 07-09 AR
250 CR 250 02-07 AR
250 CRF 250 / X 02-12 AR
450 CRF 450 02-12 AR
HONDA ALL DARA
250 XR 250 SM 04 AR
400 XR 400 R 04 AR
400 XR 400 SM 04 AR
440 XR 400/440 R 04 AR
440 XR 440 SM 04 AR
HONDA-HM (ITALY)
125 CR 125 Motard 04-06 AR
125 CRE 125 R Enduro 02-07 AR
125 CRE 125 R Supermotard 02-06 AR
125 CRE F 125 X 09 AR
125 CRM 125 R Supermoto 07 AR
125 CRM F 125 X 09 AR
150 CRF 150 R/R2 07-09 AR
230 CRF 230 Easy Enduro 04-07 AR
230 CRF 230 Easy Motard 04-07 AR
230 CRF 230 Easy Trail 04-07 AR
250 CR 250 R Moto 04 AR
250 CRE 250 02 AR
250 CRE 250 R Enduro 04-07 AR
250 CRE 250 R Supermotard 02-03 AR
250 CRF 250 F 04-08 AR
250 CRF 250 Motard 04-06 AR
250 CRF 250 R 08-09 AR
250 CRM 250 X Supermoto 07 AR
290 CRE F 290 C 07 AR
300 CRE F 300 X 08-09 AR
450 CRE 450 F 02 AR
450 CRE 450 F Supermoto 02-03 AR
450 CRE 450 R Enduro 02-07 AR
450 CRE F 450 R Enduro 04-08 AR
450 CRE F 450 X 04-09 AR
450 CRF 450 Motard 04-06 AR
450 CRF 450 R 04- AR
450 CRM F 450 R Supermoto 07-08 AR
450 CRM F 450 X Supermoto 07-09 AR
490 CRE F 490 X 07- AR
490 CRM F 490 X Supermoto 07- AR
500 CRE F 500 X 08-09 AR
MEGELLI
125 125 M 08-09 AR
125 125 R 08-09 AR
125 125 S 08-09 AR
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Honda | CR | 2005 | 125 |
Honda | CR | 2007 | 250 |
Honda | CR | 2004 | 125 |
Honda | CR | 2006 | 250 |
Honda | CR | 2003 | 125 |
Honda | CR | 2005 | 250 |
Honda | CR | 2002 | 125 |
Honda | CR | 2004 | 250 |
Honda | CR | 2007 | 125 |
Honda | CR | 2003 | 250 |
Honda | CR | 2006 | 125 |
Honda | CR | 2002 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2006 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2005 | 230 |
Honda | CRF (R) | 2006 | 230 |
Honda | CRF (R) | 2011 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2006 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2010 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2005 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2016 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2004 | 230 |
Honda | CRF (R) | 2010 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2005 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2009 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2004 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2015 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2009 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2004 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2014 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2009 | 150 |
Honda | CRF (R) | 2003 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2008 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2013 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2008 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2008 | 150 |
Honda | CRF (R) | 2002 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2012 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2007 | 250 |
Honda | CRF (R) | 2007 | 230 |
Honda | CRF (R) | 2012 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2007 | 450 |
Honda | CRF (R) | 2007 | 150 |
Honda | CRF (R) | 2011 | 250 |