Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P308NS
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P308NS przód
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P308NS. Klocki na przód/tył. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że klocek idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
HONDA
125 FES 125 S-Wing 07-09 AV
125 SH 125 i-D9 09 AV
150 FES 150 S-Wing 07-09 AV
150 SH 150 i-D9 09 AV
250 PS 250 Big Ruckus 05-06 AV
250 NSS 250 Forza EX ABS 05-09 AV
300 SH 300 Sporty 08 AV
300 SH 300i 07-09 AV
400 SW-T 400 Scooter C-ABS 09 AV
500 CBF 500 (ABS) 04-07 AV
600 CB 600 Hornet (ABS) 07- AV
600 CBF 600 N (ABS) 08- AV
600 CBF 600 S (ABS) 08- AV
680 DN-01 08-09 AV
700 NSA 700 DN-01 09-10 AV
700 NT 700 (ABS) 10- AV
700 NT 700 Deauville 06-09 AV
700 XL 700 Transalp (ABS) (Etrier 3 pistons) 08- AV
800 VFR 800 (ABS) 06-09 AV
800 Crossrunner 12- AV
1000 CBF 1000 (Canada) 08 AV
1000 CBF 1000 (ABS) 06-09 AV
1000 XL 1000 Varadero 04-09 AV
1200 CrossTourer 12- AV/AR
1300 ST 1300/ST 1300 A (ABS) 08-09 AV
1300 VTX 1300 (ABS Fury) 10- AV
SUZUKI
125 UH 125 Burgman 07-09 AV
125 UX 125 Sixteen 08-09 AV
125 UZ 125 (CF46A) (V 125 G) 05 AV
125 VL 125 Intruder 00-08 AV
150 UX 150 Sixteen 08-09 AV
200 UH 200 Burgman 07-09 AV
1800 VLR 1800 (C109R Boulevard) 08- AV
1800 VLR 1800 (C 1800/C109R R Intruder) 08- AV
1800 VLR 1800 (C109RT Boulevard Touring) 08- AV
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Honda | CB | 2010 | 600 |
Honda | CB | 2009 | 600 |
Honda | CB | 2013 | 600 |
Honda | CB | 2014 | 600 |
Honda | CB | 2015 | 600 |
Honda | CB | 2008 | 600 |
Honda | CB | 2007 | 600 |
Honda | CB | 2012 | 600 |
Honda | CB | 2011 | 600 |
Honda | CBF | 2006 | 1000 |
Honda | CBF | 2006 | 500 |
Honda | CBF | 2007 | 500 |
Honda | CBF | 2010 | 600 |
Honda | CBF | 2011 | 600 |
Honda | CBF | 2012 | 600 |
Honda | CBF | 2013 | 600 |
Honda | CBF | 2004 | 500 |
Honda | CBF | 2005 | 500 |
Honda | CBF | 2009 | 1000 |
Honda | CBF | 2008 | 1000 |
Honda | CBF | 2009 | 600 |
Honda | CBF | 2007 | 1000 |
Honda | CBF | 2008 | 600 |
Honda | FES | 2009 | 125 |
Honda | FES | 2007 | 150 |
Honda | FES | 2008 | 150 |
Honda | FES | 2007 | 125 |
Honda | FES | 2008 | 125 |
Honda | FES | 2009 | 150 |
Honda | NSA | 2009 | 700 |
Honda | NSA | 2010 | 700 |
Honda | NSS | 2009 | 250 |
Honda | NSS | 2008 | 250 |
Honda | NSS | 2007 | 250 |
Honda | NSS | 2005 | 250 |
Honda | NSS | 2006 | 250 |
Honda | NT | 2006 | 700 |
Honda | NT | 2009 | 700 |
Honda | NT | 2008 | 700 |
Honda | NT | 2007 | 700 |
Honda | SH | 2009 | 300 |
Honda | SH | 2008 | 300 |
Honda | SH | 2007 | 300 |
Honda | ST | 2009 | 1300 |
Honda | ST | 2008 | 1300 |
Honda | VFR | 2007 | Wszystkie pojemność |
Honda | VFR | 2006 | Wszystkie pojemność |
Honda | VFR | 2009 | Wszystkie pojemność |
Honda | VFR | 2008 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 2007 | 1000 |
Honda | XL | 2008 | 700 |
Honda | XL | 2006 | 1000 |
Honda | XL | 2005 | 1000 |
Honda | XL | 2004 | 1000 |
Honda | XL | 2011 | 700 |
Honda | XL | 2012 | 700 |
Honda | XL | 2013 | 700 |
Honda | XL | 2009 | 1000 |
Honda | XL | 2010 | 700 |
Honda | XL | 2008 | 1000 |
Honda | XL | 2009 | 700 |
Suzuki | UH | 2009 | 125 |
Suzuki | UH | 2007 | 200 |
Suzuki | UH | 2008 | 125 |
Suzuki | UH | 2007 | 125 |
Suzuki | UH | 2009 | 200 |
Suzuki | UH | 2008 | 200 |
Suzuki | UX | 2008 | 150 |
Suzuki | UX | 2009 | 150 |
Suzuki | UX | 2008 | 125 |
Suzuki | UX | 2009 | 125 |
Suzuki | VL | 2004 | 125 |
Suzuki | VL | 2003 | 125 |
Suzuki | VL | 2008 | 125 |
Suzuki | VL | 2002 | 125 |
Suzuki | VL | 2007 | 125 |
Suzuki | VL | 2001 | 125 |
Suzuki | VL | 2006 | 125 |
Suzuki | VL | 2000 | 125 |
Suzuki | VL | 2005 | 125 |
Suzuki | VLR | 2010 | 1800 |
Suzuki | VLR | 2009 | 1800 |
Suzuki | VLR | 2008 | 1800 |
Suzuki | VLR | 2011 | 1800 |
Suzuki | VLR | 2012 | 1800 |
Suzuki | VLR | 2013 | 1800 |