Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P204
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P204NS tył
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P204NS. Klocki na tył.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- Pasuja na tył
Pasują do:
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Honda | CB | 1996 | 250 |
Honda | CB | 1993 | 400 |
Honda | CB | 2001 | 250 |
Honda | CB | 2000 | 250 |
Honda | CB | 1999 | 250 |
Honda | CB | 1997 | 250 |
Honda | CB | 1998 | 250 |
Honda | CB | 1997 | 400 |
Honda | CB-1 | 1989 | 400 |
Honda | CB-1 | 1990 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1992 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1993 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1990 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1991 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1989 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1988 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1994 | 400 |
Honda | CBR (RR) | 1987 | 400 |
Honda | FMX | 2006 | Wszystkie pojemność |
Honda | FMX | 2007 | Wszystkie pojemność |
Honda | FMX | 2005 | Wszystkie pojemność |
Honda | NSR | 1996 | 250 |
Honda | NSR | 1995 | 250 |
Honda | NSR | 1997 | 250 |
Honda | NSR | 1998 | 250 |
Honda | NSR | 1999 | 250 |
Honda | NT | 2000 | Wszystkie pojemność |
Honda | NT | 1999 | Wszystkie pojemność |
Honda | NT | 1998 | Wszystkie pojemność |
Honda | NT | 1990 | Wszystkie pojemność |
Honda | NT | 1989 | Wszystkie pojemność |
Honda | NT | 2001 | Wszystkie pojemność |
Honda | NT | 1988 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1996 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1995 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1993 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1994 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1991 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1992 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1989 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1990 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1997 | Wszystkie pojemność |
Honda | NTV | 1988 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1996 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1990 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1995 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1989 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1994 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1988 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1993 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1992 | Wszystkie pojemność |
Honda | NX | 1991 | Wszystkie pojemność |
Honda | VFR | 1987 | 400 |
Honda | VFR | 1988 | 400 |
Honda | VT | 1990 | 250 |
Honda | VT | 1989 | 250 |
Honda | VT | 1988 | 250 |
Honda | XL | 2008 | 700 |
Honda | XL | 2002 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 1996 | 600 |
Honda | XL | 2007 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 2001 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 1994 | 600 |
Honda | XL | 1995 | 600 |
Honda | XL | 2006 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 2000 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 1993 | 600 |
Honda | XL | 2011 | 700 |
Honda | XL | 2012 | 700 |
Honda | XL | 2013 | 700 |
Honda | XL | 2005 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 1999 | 600 |
Honda | XL | 1992 | 600 |
Honda | XL | 2010 | 700 |
Honda | XL | 2004 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 1998 | 600 |
Honda | XL | 1991 | 600 |
Honda | XL | 2009 | 700 |
Honda | XL | 2003 | Wszystkie pojemność |
Honda | XL | 1997 | 600 |
Honda | XRV | 2000 | 750 |
Honda | XRV | 2001 | 750 |
Honda | XRV | 2002 | 750 |
Honda | XRV | 2003 | 750 |
Honda | XRV | 1994 | 750 |
Honda | XRV | 1988 | Wszystkie pojemność |
Honda | XRV | 1999 | 750 |
Honda | XRV | 1993 | 750 |
Honda | XRV | 1998 | 750 |
Honda | XRV | 1992 | 750 |
Honda | XRV | 1997 | 750 |
Honda | XRV | 1991 | 750 |
Honda | XRV | 1996 | 750 |
Honda | XRV | 1990 | 750 |
Honda | XRV | 1995 | 750 |
Honda | XRV | 1989 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Daytona | 2003 | 600 |
Triumph | Daytona | 2004 | 600 |
Triumph | Daytona | 2006 | 675 |
Triumph | Daytona | 2007 | 675 |
Triumph | Daytona | 2008 | 675 |
Triumph | Daytona | 2009 | 675 |
Triumph | Daytona | 2010 | 675 |
Triumph | Daytona | 2011 | 675 |
Triumph | Daytona | 2012 | 675 |
Triumph | Daytona | 2013 | 675 |
Triumph | Daytona | 2014 | 675 |
Triumph | Daytona | 2015 | 675 |
Triumph | Daytona | 2016 | 675 |
Triumph | Daytona | 2001 | 955 |
Triumph | Daytona | 2002 | 955 |
Triumph | Daytona | 2003 | 955 |
Triumph | Daytona | 2004 | 955 |
Triumph | Daytona | 2005 | 955 |
Triumph | Daytona | 2006 | 955 |
Triumph | Street Triple | 2008 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2009 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2010 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2011 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2012 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2013 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2014 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2015 | 675 |
Triumph | Street Triple | 2016 | 675 |
Triumph | TT | 2000 | 600 |
Triumph | TT | 2001 | 600 |
Triumph | TT | 2002 | 600 |
Triumph | TT | 2003 | 600 |