Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P296ST
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P296ST tył złote Beta 250 /300 /350 /430 /480
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P296ST. Klocki na tył. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
BETA 200 ALP 200 08- FD162 FD456
BETA 250 RR 2T ENDURO 250 12- FD164 FD456
BETA 250 RR 4T 250 05- FD164 FD456
BETA 300 RR 2T ENDURO 300 13- FD164 FD456
BETA 350 RR 4T 350 11-12 FD164 FD456
BETA 350 RR 4T ENDURO 350 13- FD164 FD456
BETA 350 RR efi 350 15- FD164 FD456
BETA 390 RR 4T 390 15- FD164 FD456
BETA 400 RR 4T 400 05-12 FD164 FD456
BETA 400 RR 4T ENDURO 400 13- FD164 FD456
BETA 430 RR 4T 430 15- FD164 FD456
BETA 450 RR 4T 450 05-12 FD164 FD456
BETA 450 RR 4T ENDURO 450 13- FD164 FD456
BETA 480 RR 4T 480 15- FD164 FD456
BETA 498 RR 4T 498 12-12 FD164 FD456
BETA 498 RR 4T ENDURO 498 13- FD164 FD456
BETA 525 RR 4T 525 05- FD164 FD456
BETA ALP 125 125 08- FD162 FD456
BETA ALP 4.0 350 08- FD162 FD456
BETA MOTARD 4.0 350 07- FD337 FD456
BETA RR 125 4T 125 06- FD162 FD456
BETA RR 125 4T SM 125 06- FD162 FD456
BETA RR ENDURO 50 08- FD162 FD456
BETA RR ENDURO 125 08- FD162 FD456
BETA RR MOTARD 50 08- FD162 FD456
BETA RR MOTARD 125 08- FD162 FD456
BETA URBAN 125 125 08- FD162 FD456
BETA URBAN 200 200 08- FD162 FD456
BETA XTRAINER 300 15- FD164 FD456
BRAKTEC SERIE 242 0 - FD456
BRAKTEC SERIE 284 0 - FD456
RIEJU MARATHON PRO 125 COMPETICION 125 11- FD409 FD456
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Beta | RR | 2013 | 300 |
Beta | RR | 2014 | 300 |
Beta | RR | 2015 | 300 |
Beta | RR | 2016 | 300 |
Beta | RR | 2017 | 300 |
Beta | RR | 2018 | 300 |
Beta | RR | 2019 | 300 |
Beta | RR | 2013 | 250 |
Beta | RR | 2014 | 250 |
Beta | RR | 2015 | 250 |
Beta | RR | 2016 | 250 |
Beta | RR | 2017 | 250 |
Beta | RR | 2018 | 250 |
Beta | RR | 2019 | 250 |
Beta | RR | 2011 | 350 |
Beta | RR | 2012 | 350 |
Beta | RR | 2013 | 350 |
Beta | RR | 2014 | 350 |
Beta | RR | 2015 | 350 |
Beta | RR | 2016 | 350 |
Beta | RR | 2017 | 350 |
Beta | RR | 2018 | 350 |
Beta | RR | 2019 | 350 |
Beta | RR | 2015 | 390 |
Beta | RR | 2016 | 390 |
Beta | RR | 2017 | 390 |
Beta | RR | 2018 | 390 |
Beta | RR | 2019 | 390 |
Beta | RR | 2015 | 430 |
Beta | RR | 2016 | 430 |
Beta | RR | 2017 | 430 |
Beta | RR | 2018 | 430 |
Beta | RR | 2019 | 430 |
Beta | RR | 2015 | 480 |
Beta | RR | 2016 | 480 |
Beta | RR | 2017 | 480 |
Beta | RR | 2018 | 480 |
Beta | RR | 2019 | 480 |
Beta | RR | 2020 | 300 |
Beta | RR | 2021 | 300 |
Beta | RR | 2020 | 250 |
Beta | RR | 2021 | 250 |
Beta | RR | 2020 | 350 |
Beta | RR | 2021 | 350 |