Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
RMS-6036
Nowy
Brak produktu w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Rekluse sprzęgło automatyczne EXP 3.0 KTM EXC/SX/XC 250/300, Husaberg TE250/300
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Sprzęgło automatyczne marki REKLUSE model EXP 3.0.
RMS-6036
Pasuje do
Instrukcja montażu
Opis:
Jak to działa:
Używając podstawowej siły odśrodkowej sprzęgło zazębia się lub odblokowuje w zależności od obrotów silnika
To oznacza, że można się zatrzymać do zera na biegu nie wciskając sprzęgła.
Zalety:
powoduje, że silnik nie zgaśnie na biegu co oznacza w praktyce koniec kopania kick-starterem w trudnym terenie podczas pokonywania np. przeszkód gdy nam sprzęt zgasł :)
dźwignię sprzęgła używamy opcjonalnie gdy jest to potrzebne np gdy chcemy strzelić ze sprzęgła ( naturalnie dźwignia zachowuje dalej swoją funkcję można jej używać jednak jest to zbędne)
płynniejsze oddawanie mocy zwiększa przyczepność tylnego koła - tylne koło w razie uślizgu przy podjeździe nie nie traci przyczepności (sprzęgło się delikatnie uślizguje i gdy koło łapie przyczepność, to zaczyna działać)
niższa temperatura pracy oraz bardziej wydajne sprzęgło powodują znaczne zwiększenie jego żywotności w stosunku do oryginalnego
Pozwala zawodnikowi poprawić umiejętności operowania gazem , szybszej jazdy w zakrętach i łatwiejszego pokonywania przeszkód bez potrzeby martiwenia się wciskaniem sprzęgła
poszczególne elementy sprzęgła wykonane sa tak żeby dać bardzo wysoką wytrzymałość
jazda daje więcej zabawy i pozwala dłużej cieszyć się pokonywaniem terenu
sprzęgło jest posiada pełną regulację umożliwiającą dopasowanie do jeźdźca lub terenu
Instalacja sprzęgła nie wymaga modyfikacji
każdy kto spróbuje jeździć na Rekluse, na 100% nie wraca do normalnego sprzęgła
W skład zestawu wchodzi:
pierścień rekluse
sprężyny
wysprzęglik
W ofercie dostępne również wersja CORE EXP 3.0 w skład wchodzi (dekiel sprzęgła rekluse, kosz wewnętrzny, przekładki stalowe rekluse, pierścień rekluse, tarcza dociskowa, sprężyny)
Instalacja sprzegła filmik
Zalety sprzęgła
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
KTM | EXC | 2006 | 200 |
KTM | EXC | 2007 | 200 |
KTM | EXC | 2008 | 200 |
KTM | EXC | 2009 | 200 |
KTM | EXC | 2010 | 200 |
KTM | EXC | 2011 | 200 |
KTM | EXC | 2012 | 200 |
KTM | EXC | 2006 | 250 |
KTM | EXC | 2007 | 250 |
KTM | EXC | 2008 | 250 |
KTM | EXC | 2009 | 250 |
KTM | EXC | 2010 | 250 |
KTM | EXC | 2011 | 250 |
KTM | EXC | 2012 | 250 |
KTM | EXC | 2006 | 300 |
KTM | EXC | 2007 | 300 |
KTM | EXC | 2009 | 300 |
KTM | EXC | 2010 | 300 |
KTM | EXC-E | 2007 | 300 |
KTM | EXC-E | 2008 | 300 |
KTM | EXC-E | 2009 | 300 |
KTM | EXC-E | 2010 | 300 |
KTM | SX | 2006 | 250 |
KTM | SX | 2007 | 250 |
KTM | SX | 2008 | 250 |
KTM | SX | 2009 | 250 |
KTM | SX | 2010 | 250 |
KTM | SX | 2011 | 250 |
KTM | SX | 2012 | 250 |
Husaberg | TE | 2011 | 250 |
Husaberg | TE | 2012 | 250 |
Husaberg | TE | 2011 | 300 |
Husaberg | TE | 2012 | 300 |