Darmowa dostawa od 250 zł        Raty        Szybkie płatności

KLOCKI HAMULCOWE 634DS przód

634DS

Nowy

Dostępny w magazynie

625,00 zł

625,00 zł za szt.


Więcej informacji

Nowe klocki hamulcowe na przednia tarczę hamulcową znanej na całym świecie Duńskiej firmy SBS, klocki tej firmy używane są w moto GP. Cena dotyczy kompletu na jedną tarcze. Oznaczenie 634DS

 

Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:

SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH



 

OPIS:
Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych.Bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym.

 

Pasują do:

YAMAHA
FZ6 600 Fazer S2 07- HS
FZ6 600 Fazer S2 ABS 07- HS
FZ6 600 S2 07- HS
FZ6 600 S2 ABS 07- HS
FZS 600 Fazer 98- 03 HS
FZS 600 S Fazer 01- 03 HS
YZF 600 R Thunder Cat 96- 03 HS
YZF 600 R6 99- 02 HS
YZF 600 R6 03- 04 HS
YZF 600 R6 (Rad.cal) 05 HS
YZF 600 R6 (Rad.cal) 06- HS
FZ-07 700 14- HS
YZF 750 R7 OW02 99- HS
800 Fazer 8 10- HS
FZ8 800 10- HS
FZ-09 850 (Rad.cal) 14- HS
FZ1 1000 Fazer 06- HS
FZS 1000 Fazer 01- 05 HS
YZF 1000 R Thunder Ace 96- HS
YAMAHA
YZF 1000 R1 98- 01 HS
YZF 1000 R1 02- 03 HS
YZF 1000 R1 (Rad.cal) 04- 06 HS
YZF 1000 R1 LE (Rad.cal) 06 HS
YZF 1000 R1 15- HS
YZF 1000 R1M 15- HS
BT 1100 Bulldog 02- HS
XTZ 1200 Super Tenere 10- HS
XTZ 1200 ZE 14- HS
FJR 1300 01- HS
FJR 1300 ABS 03- 05 HS
XJR 1300 02- HS
XJR 1300 Racer 15- HS
XJR 1300 SP 01 HS 1700 MT-01
(Rad.cal) 05- 06 HS
XV 1700 PC Road Star Warrior 03- HS
XV 1700 Road Star S 08- HS
XV 1700 Road Star Silverado S 11- HS
YAMAHA
XV 1700 Road Star Warrior 02 HS
XV 1900 Raider 08- HS
XV 1900 Raider Bullet Cowl 15- HS
XV 1900 Raider S 08- HS
XV 1900 Raider SCL 12- HS
XV 1900 Roadliner 06- HS
XV 1900 Roadliner S 06- HS
XV 1900 Stratoliner 06- HS
XV 1900 Stratoliner Deluxe 11- HS
XV 1900 Stratoliner S 06- HS

 

SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzan ia i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

 

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na  3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.                  
System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.
                     
UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszniny.Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne.
Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni
Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym.
Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.

 

Rodzaje klocków SBS:

STREET
Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są  w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki  STREET EXCEL zapewniają  szybkie odprowadzanie ciepła  i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.
Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej.
Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD

klocki hamulcowe SI
Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road.
Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING

Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD) 

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłacznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.
 

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)
Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków -  do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur
 

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)
Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania.  Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach  motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych
 

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]
Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

 

Klocki hamulcowe DS  [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym

 

Produkt pasuje także do:

MarkaModelRok produkcjiPojemność
Yamaha BT 2006 Wszystkie pojemność
Yamaha BT 2005 Wszystkie pojemność
Yamaha BT 2003 Wszystkie pojemność
Yamaha BT 2004 Wszystkie pojemność
Yamaha BT 2002 Wszystkie pojemność

Zobacz więcej pasujących motocykli