Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
BR4581
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
OLEJ BEL RAY THUMPER RACING 10W50 1L SYNTETYCZNY cross enduro
Nowy olej silnikowy BEL-RAY WORKS THUMPER SYNTETIC ESTER 4T 10W-50 4L, 100% syntetyczny.Przeznaczony do wysilonych sportowych motocykli jednocylindrowych.Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Olej silnikowy BEL-RAY WORKS THUMPER SYNTETIC ESTER 4T 10W-50 1L, 100% syntetyczny
Opis:
Olej syntetyczny na bazie estrów; do nowych wielozaworowych jednocylindrowych wyścigowych,wysilonych silników 4T chłodzonych powietrzem lub ciecza.
Do silników z mokrym sprzęgłem lub bez; klasy jakości JASO MA/MA1/MA2, API SG/SH/SJ/SL/SM; klasa lepkości SAE 10W50
- przeznaczony do pracy w ekstremalnych warunkach wyścigowych
- wytrzymuje najwyższe temperatury oraz obciążenia
- zmniejsza tarcie obniżając zużycie cylindra, tłoka, pierścieni, łożysk, prowadnic zaworowych
- czyści osady i zapobiega ich osadzaniu w kanałach
- płynniejsza zmiana biegów, nie skleja sprzegła
Oznaczenia oleju:
Bardzo ważnym parametrem środków smarnych jest klasa lepkości, która określa temperaturę, w jakiej może być używany olej. To od niej zależy w jakim stopniu olej chroni współpracujące części jednostki napędowej przed zużyciem. Lepkość olejów silnikowych określa się według klasyfikacji lepkościowej SAE. Najczęściej mamy do czynienia z olejami silnikowymi wielosezonowymi, opisywanymi przez dwie wartości przedzielone myślnikiem np. 10W-50, Cyfry poprzedzające "W" (W: Winter = Zima), oznaczają płynność w niskiej temperaturze. Im mniejsza liczba, tym niższa może być temperatura otoczenia, w jakiej dany olej może być stosowany i tak 10W oznacza że może być stosowany przy -30st C na zewnątrz. Oleje oznaczone symbolami 0W, 5W 10W gwarantują łatwy rozruch silnika oraz szybki dopływ środka smarnego do wszystkich punktów silnika, nawet w bardzo niskich temperaturach. Cyfry znajdujące się po "-", oznaczają lepkość w wysokiej temperaturze. Im większa cyfra, tym wyższa może być temperatura otoczenia, przy której olej nie traci swych właściwości smarnych. Oleje o symbolach 30,40, 50 i 60 zapewniają właściwe smarowanie silnika w coraz wyższych temperaturach.