Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
50ZVMX-114
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX 114 ogniw Hiper wzmocniony X2-ring
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Nowy Łańcuch napedowy DID 530ZVMX X2-ring 114 ogniw Hiper wzmocniony + zakuwka. Najmocniejszy łańcuch dostępny na rynku.
Dostępne łańcuchy, zestawy napędowe, zębatki do większości motocykli, skuterów, ATV- DID, RK, JT.
Dobór zestawu napędowego kliknij tutaj
Pasuje min. do:
Honda
CB 900 Hornet 02-06r
CB 1300 03-12r
CBR 1000 87-00r
CBR 1000 RR 04-07r
CBX 750 84-86r
VF 1000 Interceptor SC15 85r
Kawasaki
VN 800 95-99r
Suzuki
GSF 1200 Bandit 97-00r
GSX 750 83-86r
GSX-R 1300 Hayabusa 08-10r
GSX-R 1000 09-11r
GSX-R 1100 89-94r
Triumph
Adventurer 900 99-01r
Legend 900 99-01r
Thunderbird 900 97-r
Tiger 900 93-98r
Tiger 955 01-06r
Tiger 1050 07-10r
Trident 750 92-98r
Yamaha
MT-01 1700 05-12r
R1 98-03r
Opis:
Rozmiar : 530
Długość : 114 Ilość ogniw
Rodzaj uszczelnienia : X-Ring
Producent : DID
Typ : ZVMX
Wersja / Wykonanie : Otwarte
Wytrzymałość : 4720 kg
Kolor płytki zewn. : Stalowy
Kolor płytki wewn. : Stalowy
Indeks żywotności : 4000
Typ ogniwa łączącego : Nit drążony
Łańcuch ZVM-X to w chwili obecnej najmocniejszy łańcuch X-ringowy na rynku. Nowa technologia produkcji sprawia, że produkt jest znacznie lżejszy i mocniejszy od poprzednika ZVM2.
ŁAŃCUCH X-RINGOWY D.I.D TO ŁAŃCUCH O NAJNIŻSZYCH OPORACH TARCIA I NAJDŁUŻSZEJ EKSPLOATACJI NA ŚWIECIE
KONSTRUKCJA I KSZTAŁT X-RINGU D.I.D JEST PRZEDMIOTEM PRAW PATENTOWYCH DAIDO KOGYO CO.
DID to jeden z najbardziej renomowanych producentów łańcuchów napędowych na świecie. Firma powstała w 1933 roku. W łańcuchy DID wyposażanych jest wiele motocykli, głównie japońskich. Firma ponadto produkuje łańcuchy rozrządu do samochodów, łańcuchy przemysłowe, a także felgi motocyklowe. W naszej ofercie znajdują się zarówno łańcuchy napędowe jak i łańcuchy rozrządu tej marki.
DAIDO KOGYO Co., Ltd. to przedsiębiorstwo produkcyjne zatrudniające w Japonii blisko 900 pracowników. Rok założenia: 1933. Notowane na giełdach papierów wartościowych w Tokio i Osace. Główne obszary działalności: łańcuchy napędowe i rozrządu dla przemysłu motoryzacyjnego, felgi motocyklowe, transportery dla przemysłu ciężkiego i przetwórstwa odpadów. Przełomowym etapem w rozwoju korporacji było zawarcie w 1996 roku umowy "joint venture" z tajskim producentem łańcuchów firmą Sitipol. Powstała w jej skutku firma pod nazwą Daido Sittipol Co.,Ltd, której głównym celem było zaopatrywanie lokalnych, azjatyckich rynków w łańcuchy napędowe do motocykli o mniejszych pojemnościach. Po 10 latach rozwoju fabryka Daido Sittipol Co.,Ltd jest jedną z największych na Świecie wytwórni produktów oznaczonych logo D.I.D.
Łańcuchy napędowe D.I.D znajdują się w programie większości światowych dystrybutorów części do motocykli. Można je nabyć zarówno u autoryzowanych dealerów niemalże wszystkich marek motocykli, jak i w sieci sprzedaży zamienników.
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Honda | CB | 2010 | 1300 |
Honda | CB | 2004 | 900 |
Honda | CB | 2005 | 1300 |
Honda | CB | 2006 | 1300 |
Honda | CB | 2009 | 1300 |
Honda | CB | 2003 | 900 |
Honda | CB | 2008 | 1300 |
Honda | CB | 2002 | 900 |
Honda | CB | 2003 | 1300 |
Honda | CB | 2004 | 1300 |
Honda | CB | 2012 | 1300 |
Honda | CB | 2007 | 1300 |
Honda | CB | 2011 | 1300 |
Honda | CB | 2006 | 900 |
Honda | CB | 2005 | 900 |
Honda | CBR (RR) | 1999 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 2000 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1992 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1997 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1998 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1991 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 2007 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1996 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1990 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 2006 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1995 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1989 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 2005 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1994 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1988 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 2004 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1993 | 1000 |
Honda | CBR (RR) | 1987 | 1000 |
Honda | CBX | 1986 | 750 |
Honda | CBX | 1985 | 750 |
Honda | CBX | 1984 | 750 |
Suzuki | GSF | 1998 | 1200 |
Suzuki | GSF | 1997 | 1200 |
Suzuki | GSF | 2000 | 1200 |
Suzuki | GSF | 1999 | 1200 |
Suzuki | GSX | 1990 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1983 | 750 |
Suzuki | GSX | 2008 | 1300 |
Suzuki | GSX | 1986 | 750 |
Suzuki | GSX | 1989 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1985 | 750 |
Suzuki | GSX | 1994 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1984 | 750 |
Suzuki | GSX | 2010 | 1300 |
Suzuki | GSX | 1992 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1993 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1991 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 2009 | 1300 |
Suzuki | GSX-R | 1994 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 1993 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 1992 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 2011 | 1000 |
Suzuki | GSX-R | 1991 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 2010 | 1000 |
Suzuki | GSX-R | 1990 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 2009 | 1000 |
Suzuki | GSX-R | 1989 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | VN | 1998 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | VN | 1997 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | VN | 1996 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | VN | 1995 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | VN | 1999 | Wszystkie pojemność |
Triumph | Adventurer | 1999 | 900 |
Triumph | Adventurer | 2000 | 900 |
Triumph | Adventurer | 2001 | 900 |
Triumph | Legend | 1999 | 900 |
Triumph | Legend | 2000 | 900 |
Triumph | Legend | 2001 | 900 |
Triumph | Tiger | 1993 | 900 |
Triumph | Tiger | 1994 | 900 |
Triumph | Tiger | 1995 | 900 |
Triumph | Tiger | 1996 | 900 |
Triumph | Tiger | 1997 | 900 |
Triumph | Tiger | 1998 | 900 |
Triumph | Tiger | 2001 | 955 |
Triumph | Tiger | 2002 | 955 |
Triumph | Tiger | 2003 | 955 |
Triumph | Tiger | 2004 | 955 |
Triumph | Tiger | 2005 | 955 |
Triumph | Tiger | 2006 | 955 |
Triumph | Tiger | 2007 | 1050 |
Triumph | Tiger | 2008 | 1050 |
Triumph | Tiger | 2009 | 1050 |
Triumph | Tiger | 2010 | 1050 |
Triumph | Trident | 1992 | 750 |
Triumph | Trident | 1993 | 750 |
Triumph | Trident | 1994 | 750 |
Triumph | Trident | 1995 | 750 |
Triumph | Trident | 1996 | 750 |
Triumph | Trident | 1997 | 750 |
Triumph | Trident | 1998 | 750 |