Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
RMS-6186
Nowy
Brak produktu w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Rekluse sprzęgło automatyczne EXP 3.0 KTM EXC 250 300 TPI 17-21, Husqvarna TE 250 300 17-21
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Sprzęgło automatyczne marki REKLUSE model EXP 3.0.
Pasuje do
Husqvarna TC 250 (17-21), TE 250 (17-21), TE 250i (18-21), TE 300 (17-21), TE 300i (18-21), TX 300 (17-21),
KTM 250 EXC (17-21), 250 EXC SIX-DAYS (17-21), 250 EXC TPI (18-21), 250 EXC TPI SIX DAYS (18-21), 250 SX (17-21), ...
Instrukcja montażu
Opis:
Jak to działa:
Używając podstawowej siły odśrodkowej sprzęgło zazębia się lub odblokowuje w zależności od obrotów silnika
To oznacza, że można się zatrzymać do zera na biegu nie wciskając sprzęgła.
Zalety:
powoduje, że silnik nie zgaśnie na biegu co oznacza w praktyce koniec kopania kick-starterem w trudnym terenie podczas pokonywania np. przeszkód gdy nam sprzęt zgasł :)
dźwignię sprzęgła używamy opcjonalnie gdy jest to potrzebne np gdy chcemy strzelić ze sprzęgła ( naturalnie dźwignia zachowuje dalej swoją funkcję można jej używać jednak jest to zbędne)
płynniejsze oddawanie mocy zwiększa przyczepność tylnego koła - tylne koło w razie uślizgu przy podjeździe nie nie traci przyczepności (sprzęgło się delikatnie uślizguje i gdy koło łapie przyczepność, to zaczyna działać)
niższa temperatura pracy oraz bardziej wydajne sprzęgło powodują znaczne zwiększenie jego żywotności w stosunku do oryginalnego
Pozwala zawodnikowi poprawić umiejętności operowania gazem , szybszej jazdy w zakrętach i łatwiejszego pokonywania przeszkód bez potrzeby martiwenia się wciskaniem sprzęgła
poszczególne elementy sprzęgła wykonane sa tak żeby dać bardzo wysoką wytrzymałość
jazda daje więcej zabawy i pozwala dłużej cieszyć się pokonywaniem terenu
sprzęgło jest posiada pełną regulację umożliwiającą dopasowanie do jeźdźca lub terenu
Instalacja sprzęgła nie wymaga modyfikacji
każdy kto spróbuje jeździć na Rekluse, na 100% nie wraca do normalnego sprzęgła
W skład zestawu wchodzi:
pierścień rekluse
sprężyny
W ofercie dostępne również wersja CORE EXP 3.0 w skład wchodzi (dekiel sprzęgła rekluse, kosz wewnętrzny, przekładki stalowe rekluse, pierścień rekluse, tarcza dociskowa, sprężyny)
Instalacja sprzegła filmik
Zalety sprzęgła
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
KTM | EXC | 2017 | 250 |
KTM | EXC | 2018 | 250 |
KTM | EXC | 2019 | 250 |
KTM | EXC | 2017 | 300 |
KTM | EXC | 2018 | 300 |
KTM | EXC | 2019 | 300 |
Husqvarna | TE | 2017 | 250 |
Husqvarna | TE | 2018 | 250 |
Husqvarna | TE | 2019 | 250 |
Husqvarna | TE | 2017 | 300 |
Husqvarna | TE | 2018 | 300 |
Husqvarna | TE | 2019 | 300 |
KTM | EXC | 2020 | 300 |
KTM | EXC | 2021 | 300 |
KTM | EXC | 2020 | 250 |
KTM | EXC | 2021 | 250 |