Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P234NS
Nowy
w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P234NS przód/tył
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P234NS. Klocki na przód. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Suzuki | GS | 1981 | 450 |
Suzuki | GS | 1988 | 450 |
Suzuki | GS | 1980 | 450 |
Suzuki | GS | 1987 | 450 |
Suzuki | GS | 1986 | 450 |
Suzuki | GS | 1985 | 450 |
Suzuki | GS | 1982 | 450 |
Suzuki | GS | 1983 | 450 |
Suzuki | GSX | 1990 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1986 | 750 |
Suzuki | GSX | 1989 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1982 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1984 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1985 | 750 |
Suzuki | GSX | 1988 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1986 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1987 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1981 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1992 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1993 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1985 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1980 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX | 1991 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 1988 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 1987 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 1987 | 750 |
Suzuki | GSX-R | 1986 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | GSX-R | 1986 | 750 |
Suzuki | GSX-R | 1985 | 750 |
Suzuki | GT | 1980 | 250 |
Suzuki | GT | 1981 | 250 |
Suzuki | GT | 1979 | 250 |
Suzuki | GT | 1978 | 250 |
Suzuki | RG | 1987 | 500 |
Suzuki | RG | 1986 | 500 |
Suzuki | VS | 2000 | 1400 |
Suzuki | VS | 1994 | 1400 |
Suzuki | VS | 1988 | 1400 |
Suzuki | VS | 1996 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1990 | 750 |
Suzuki | VS | 1996 | 600 |
Suzuki | VS | 1999 | 1400 |
Suzuki | VS | 1993 | 1400 |
Suzuki | VS | 1987 | 1400 |
Suzuki | VS | 1995 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1989 | 750 |
Suzuki | VS | 1995 | 600 |
Suzuki | VS | 1998 | 1400 |
Suzuki | VS | 1992 | 1400 |
Suzuki | VS | 2000 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1994 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1988 | 750 |
Suzuki | VS | 2003 | 1400 |
Suzuki | VS | 1997 | 1400 |
Suzuki | VS | 1991 | 1400 |
Suzuki | VS | 1999 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1993 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1987 | 750 |
Suzuki | VS | 2002 | 1400 |
Suzuki | VS | 1996 | 1400 |
Suzuki | VS | 1990 | 1400 |
Suzuki | VS | 1998 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1992 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1986 | 750 |
Suzuki | VS | 2001 | 1400 |
Suzuki | VS | 1995 | 1400 |
Suzuki | VS | 1989 | 1400 |
Suzuki | VS | 1997 | Wszystkie pojemność |
Suzuki | VS | 1991 | 750 |