Szanujemy twoją prywatność. Nigdy nie podzielimy się zgromadzonymi informacjami.
2P214ST
Nowy
Dostępny w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Klocki Hamulcowe Nissin 2P214ST Złote przód/tył
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Klocki hamulcowej znanej na całym świecie Japońskiej marki NISSIN. Klocki 2P214ST Złote Sintered. Klocki na przód. Cena za komplet na 1 tarczę !!.
Na pozostałych aukcjach dostępne klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH
NS- Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej, zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o średniej lub dużej mocy, do motocykli turystycznych Większa odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
SS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej,
zaprojektowane do użytku w różnych warunkach pogodowych
• Przeznaczone do pojazdów o małej lub średniej mocy
MATERIAŁ
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
RS
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej nawierzchni - zalecane na tor
• Przeznaczone do motocykli sportowych
MATERIAŁ
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
ST
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytkowania na
suchej i mokrej nawierzchni - zarówno na co dzień jak i na treningi
• Przeznaczone do motocykli o wysokiej mocy
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Bardzo dobra odporność na wysokie temperatury
• Najniższa podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
GS
Klocki wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej
• Przeznaczone do pojazdów OFF-ROAD
MATERIAŁ
• Bardzo dobre właściwości przy gwałtownych hamowaniach
• Dobra odporność na wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
ST-MX
Klocki wykonane ze spieku metali, zaprojektowane do użytku
w najcięższych warunkach - zarówno mokrych jak i suchych (piach, błoto)
• Przeznaczone do motocykli OFF-ROAD, quadów i ATV.
MATERIAŁ
• Wysoka stabilność termiczna
• Dobra odporność na bardzo wysokie temperatury
• Niska podatność na fading (spadek skuteczności układu hamulcowego)
• Długa żywotność
• Dobra redukcja drgań
• Zalecane do zacisków przystosowanych do klocków spiekowych
AV- pasują na przód
AR- pasują na tył
Left - oznacza że idzie na lewą tarczę
Right- na prawa tarcze
Pasują do:
Marka | Model | Rok produkcji | Pojemność |
---|---|---|---|
Suzuki | GSF | 2015 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2009 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2013 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2008 | 1250 |
Suzuki | GSF | 1993 | 400 |
Suzuki | GSF | 1994 | 400 |
Suzuki | GSF | 1995 | 400 |
Suzuki | GSF | 2012 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2014 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2007 | 1250 |
Suzuki | GSF | 1992 | 400 |
Suzuki | GSF | 2011 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2006 | 1200 |
Suzuki | GSF | 1991 | 400 |
Suzuki | GSF | 1990 | 400 |
Suzuki | GSF | 2016 | 1250 |
Suzuki | GSF | 2010 | 1250 |
Suzuki | GSR | 2010 | 600 |
Suzuki | GSR | 2009 | 600 |
Suzuki | GSR | 2008 | 600 |
Suzuki | GSR | 2007 | 600 |
Suzuki | GSR | 2006 | 600 |
Suzuki | GSX | 1983 | 400 |
Suzuki | GSX | 1999 | 600 |
Suzuki | GSX | 2000 | 750 |
Suzuki | GSX | 1998 | 600 |
Suzuki | GSX | 1982 | 400 |
Suzuki | GSX | 2003 | 750 |
Suzuki | GSX | 1997 | 600 |
Suzuki | GSX | 1981 | 400 |
Suzuki | GSX | 2002 | 750 |
Suzuki | GSX | 2001 | 600 |
Suzuki | GSX | 2001 | 750 |
Suzuki | GSX | 2000 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2003 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2000 | 750 |
Suzuki | GSX-R | 1997 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2002 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2001 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2003 | 750 |
Suzuki | GSX-R | 2000 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2002 | 750 |
Suzuki | GSX-R | 1999 | 600 |
Suzuki | GSX-R | 2001 | 750 |
Suzuki | GSX-R | 1998 | 600 |
Suzuki | GT | 1973 | 750 |
Suzuki | GT | 1977 | 250 |
Suzuki | GT | 1976 | 250 |
Suzuki | GT | 1977 | 750 |
Suzuki | GT | 1975 | 250 |
Suzuki | GT | 1976 | 750 |
Suzuki | GT | 1974 | 250 |
Suzuki | GT | 1975 | 750 |
Suzuki | GT | 1973 | 250 |
Suzuki | GT | 1974 | 750 |
Suzuki | GT | 1978 | 250 |
Suzuki | RG | 1992 | 125 |
Suzuki | RG | 1996 | 125 |
Suzuki | RG | 1995 | 125 |
Suzuki | RG | 1994 | 125 |
Suzuki | RG | 1993 | 125 |
Suzuki | RGV | 1989 | 250 |
Suzuki | RGV | 1990 | 250 |
Suzuki | RGV | 1994 | 250 |
Suzuki | RGV | 1993 | 250 |
Suzuki | RGV | 1992 | 250 |
Suzuki | RGV | 1991 | 250 |
Suzuki | SV | 2004 | 1000 |
Suzuki | SV | 2003 | 1000 |
Suzuki | SV | 2005 | 1000 |
Suzuki | TL | 2000 | 1000 |
Suzuki | TL | 1999 | 1000 |
Suzuki | TL | 1998 | 1000 |
Suzuki | TL | 1997 | 1000 |
Suzuki | TL | 2001 | 1000 |
Suzuki | VL | 2007 | 1500 |
Suzuki | VL | 2006 | 1500 |
Suzuki | VL | 2005 | 1500 |
Suzuki | VL | 2009 | 1500 |
Suzuki | VL | 2003 | 1500 |
Suzuki | VL | 2008 | 1500 |
Suzuki | VL | 2002 | 1500 |
Kawasaki | GPZ | 1993 | 900 |
Kawasaki | GPZ | 1994 | 900 |
Kawasaki | GPZ | 1991 | 900 |
Kawasaki | GPZ | 1992 | 900 |
Kawasaki | GPZ | 1990 | 900 |
Kawasaki | GPZ | 1996 | 900 |
Kawasaki | GPZ | 1995 | 900 |
Kawasaki | KZ | 1980 | 1300 |
Kawasaki | VN | 2015 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2010 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2008 | 2000 |
Kawasaki | VN | 2014 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2009 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2006 | 2000 |
Kawasaki | VN | 2007 | 2000 |
Kawasaki | VN | 2005 | 2000 |
Kawasaki | VN | 2013 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2004 | 2000 |
Kawasaki | VN | 2012 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2010 | 2000 |
Kawasaki | VN | 2016 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2011 | 1700 |
Kawasaki | VN | 2009 | 2000 |
Kawasaki | ZR | 1993 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZR | 1992 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZR | 1995 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZR | 1994 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZX | 1990 | 600 |
Kawasaki | ZX | 1995 | 600 |
Kawasaki | ZX | 1994 | 600 |
Kawasaki | ZX | 1993 | 600 |
Kawasaki | ZX | 1992 | 600 |
Kawasaki | ZX | 1991 | 600 |
Kawasaki | ZXR | 1995 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1991 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1992 | 400 |
Kawasaki | ZXR | 1994 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1990 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1991 | 400 |
Kawasaki | ZXR | 1989 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1990 | 400 |
Kawasaki | ZXR | 1993 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1989 | 400 |
Kawasaki | ZXR | 1992 | 750 |
Kawasaki | ZXR | 1994 | 400 |
Kawasaki | ZXR | 1993 | 400 |
Kawasaki | ZZR | 1997 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1991 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1999 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1992 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 2003 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1996 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1990 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1998 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1991 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 2002 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1995 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1997 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1990 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 2001 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1994 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 2001 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1995 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1996 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1999 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 2000 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1993 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 2000 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1994 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 1998 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1992 | 600 |
Kawasaki | ZZR | 1993 | Wszystkie pojemność |
Kawasaki | ZZR | 2004 | 600 |
Husaberg | FS | 2001 | 400 |
Husaberg | FS | 2002 | 400 |
Husaberg | FS | 2003 | 400 |