Beta Xtrainer 300 nowość model 2021, Polska sieć Dilerska , FV 23, wysyłka kurierem w dowolne miejsce w Polsce obecnie w promocji za 0zł !! + handbary za 1zł. Potrzebujesz innego modelu bety zadzwoń lub napisz do nas - Diler Beta Zielona Góra.Cena katalogowa 33700 zł
Niesamowitej jakości wykonanie Xtrainera zapewniające najlepsze odczucie silnika oraz najwyższej klasy prowadzenie daje największą wydajność oraz łatwość prowadzenia. Dzięki takiej jakości każdy jeździec poradzi sobie nawet z najtrudniejszym terenem.
Właśnie dlatego jest to najlepszy motocykl dla każdego kto chciałby wejść w świat Extreme Enduro.
Składniki tego perfekcyjnego przepisu to:
Dostarczanie mocy: miękkie i liniowe, czyniące motocykl ekstremalnie przyjaznym jeźdźcy. Wałek balansujący zmniejsza wibracje, zwiększa bezwładność oraz poprawia krzywą dostarczania mocy. Poprawia właściwości jezdne motocykla na każdym zakresie obrotów silnika.
Beta Progressive Valve: pozwala na dowolne dostosowanie wydajności silnika na konkretnych obrotach dzięki zewnętrznej regulacji.
Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm (w porównaniu do 930mm w motcyklach RR) zwiększa uczucie pewności przy każdych warunkach jazdy.
Niska waga: tylko 98 kg, zapewnia zwrotność oraz intuicyjną jazdę, nawet dla nowych jeźdźców.
Automatyczny wtrysk oleju: eliminuje potrzebę wykonywania mieszanki paliwowej.
Miękkie opony: zapewniają dobrą przyczepność w każdych warunkach
Przełącznik map
Dane techniczne:
RAMA
STAL MOLIBDENOWA
ROZSTAW OSI
1467 MM
DŁUGOŚĆ
2157 MM
SZEROKOŚĆ
802 MM
WYSOKOŚĆ
1245 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
910 MM
PRZEŚWIT
320 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK
390 MM
WAGA NA SUCHO
99 KG PRZÓD: 48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
8,5 L
REZERWA
1,5 L
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU
0,65 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA
1,3L
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM
TYLNE ZAWIESZENIE
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO
110 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO
270 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO
270 MM
PRZEDNI HAMULEC
TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC
TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA
21X1,6
TYLNA FELGA
18X1,85
PRZEDNIA OPONA
80/100-21
TYLNA OPONA
140/80-18
TYP SILNIKA
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA
72 MM
SKOK
72 MM
POJEMNOŚĆ
293,1 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,45:1
ZAWÓR WYDECHOWY
BPV
ROZRUSZNIK
ELEKTRYCZNY
ZAPŁON
AC KOKUSAN – CYFROWY CDI
ŚWIECA
NGK GR7CI8
SMAROWANIE SILNIKA
AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU
GAŹNIK
KEIHIN PWK 36
SPRZĘGŁO
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE
Z.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW
6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU
ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY
SAE 10W/40
SPALANIE
2,978 L/100KM
EMISJA CO2
71 G/KM