Darmowa dostawa od 100 zł        Raty        Szybkie płatności

Motocykl Enduro Beta RR 300 2T Racing MY 2021 Beta Zielona Góra

300 Racing MY 2021

Nowy

w magazynie

43 100,00 zł

-2 350,00 zł

45 450,00 zł


Więcej informacji

Beta 300 RR Racing nowość model 2021, Polska sieć Dilerska , FV 23, wysyłka kurierem w dowolne miejsce w Polsce koszt ok 400zł. Potrzebujesz innego modelu bety zadzwoń lub napisz do nas - Diler Beta Zielona Góra.


Beta pokazuje nową linię RR Racing MY 2021!
Wersje Racing motocykli oferują wszystkie te cechy, które czynią je prawdziwymi motocyklami gotowymi do wyścigu, radzącymi sobie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach na jakie możesz trafić podczas wyścigu. W związku z tym inżynierowie Bety skupili się na zaprojektowaniu pojazdów najwyższej jakości. Poprawili oni zarówno detale estetyczne jak i funkcjonalne zapewniające maksymalne obniżenie wagi oraz najlepszą wydajność w każdych warunkach.

Nowe modele RR Racing MY2021 posiadają te same ulepszenia, dzięki którym mistrzami świata, dominującymi na scenie, Enduro zostali Steve Holcombe czy Brad Freeman. W tym roku linia Racing posiada nowego członka model RR200. Cała gama zawiera teraz w sobie 8 modeli: 125, 200, 250, 300 (dwusuwy) oraz 350, 390, 430 i 480 (czterosuwy).

Porównując modele Racing do standardowych wersji dostrzegamy ulepszenia takie jak:
Zawieszenie

Lagi Kayaba 48mm: to sprężynowe zawieszenie jest znane na całym świecie jako jedno z najlepszych rozwiązań wyścigowych. Ścisła współpraca między Kayaba i Beta pozwoliła na niezwykłe dopasowanie zawieszenia do motocykla. Specjalne zawieszenie Kayaby w wersjach Racing zawiera niepowtarzalny „but” lagi oraz kalibrację zarezerwowaną tylko dla Bety. Wewnętrzne komponenty dzięki pokryciu warstwą w technologii anodowania zapewniają najniższe niepożądane tarcie dzięki czemu zawieszenie posiada wysoki zakres ustawień. Lagi Kayaby gwarantują najlepszą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach pozostając niesamowicie łatwymi do ustawienia.
Amortyzator ZF 46mm z poprawioną kalibracją
Czarne anodowane półki zawieszenia
Premix

W odpowiedzi na potrzeby zawodników, którzy zawsze poszukują lekkości w motocyklu ponownie zdecydowaliśmy o usunięciu automatycznego dozownika oleju by zmniejszyć wagę motocykla najbardziej jak to tylko możliwe. Dwusuwy w wersji Racing musza być zasilane wstępnie przygotowaną mieszanką paliwa z olejem. Dozownik oleju może zostać zainstalowany do modeli Racing w rozsądnej cenie i nakładzie pracy. Zamówić go można korzystając z numeru 040.46.002.82.00


Komponenty specjalne

Oś szybkiego demontażu w przednim kole niezbędne by oszczędzić cenne sekundy na wyścigu – znacznie przyspiesza naprawę koła.
Osłony dłoni Vertigo: solidne, dobrze wyglądające osłony z wtopionymi grafikami
Opony Metzeler Six Days: Jedne z najbardziej cenionych opon w świecie Enduro. Uzywane przez samego Steve’a Holcombe.
Czarne aluminiowe podnóżki: z szeroką powierzchnią styku z butem oraz stalowymi kolcami bardzo dobrze trzymają nogę na swoim miejscu.
Tylna zębatka z anodowanym aluminium w części wewnętrzej oraz stalowymi zębami: idealne połączenie lekkości i wytrzymałości.
Czerwone aluminiowe napinacze
Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty
Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i hamulca
Anodowane na czerwono, wykonane z aluminium korki wlewu oleju
Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na felgi
Nowy system ładowania baterii: dużo bardziej wydajny i efektywny niż poprzednio (tylko 4T)
Nowa komora spalania: poprawia wydajność, szczególnie na wysokich obrotach gdzie znacznie poprawia to przyspieszenie (tylko 125 2T)

waga 103kg
pojemność zbiornika paliwa 9,5L

Inne produkty z tej kategori (2)