Darmowa dostawa od 250 zł        Punkty lojalnościowe        Szybkie płatności

Motocykl Enduro Beta RR 300 2T Racing MY 2020

Nowy

zapytaj o dostępność

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 1072 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 1072 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1 072,00 zł.


42 900,00 zł


Kupując teraz ten produkt otrzymasz 1072 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 1072 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1 072,00 zł.


Więcej informacji

Beta RR 300ccm 2T Racing MY 2020

Nowa rama ze stali chromowo-molibdenowej o zmienionej geometrii w porównaniu do poprzedniego modelu
Nowe osłony ramy 
Nowa kierownica o większej szerokości - stabilniejsza jazda
Nowa płyta pod silnikiem
Zmiany konstrukcyjne w silniku - dodany wałek wyrównoważający ( wyeliminowanie wibracji- płynniejsza praca silnika)
pompa hamulcowa przód/tył + zaciski Nissin
pompa sprzęgła brembo o zmienionej średnicy tłoczka - lżejsza praca
układ wydechowy Arrow - zmiana końcowego wydechu w stosunku do modelu 2019
Obręcze EXCEL
Nowy licznik z rozszerzonymi funkcjami w porównaniu do modelu 2019
Nowe body - plastiki
Nowy zbiornik Paliwa o zwiększonej pojemności 9,5l
Nowe siedzenie
Nowy tył wraz z lampą 
Nowe chłodnice - zwiększona wydajność układu chłodzenia, chłodnie łączą się w ramie-poprawia to przepływ płynu
Zmodyfikowana a tym samym brdziej wydajna pompa wody
Nowy subframe ( stelaż tył)
Nowy airbox - zmiana mocowania filtra powietrza
Stabilniejsza - poszerzona nóżka boczna
Nowe nóżki kierowcy - lepsza stabilizacja kierowcy
Podwójna mapa zapłonu umieszczona nad zbiornikiem paliwa na ramie, zmienione w stosunku do poprzedniej wersji
Poprawiony tylny amortyzator ZF Sachs zmiany tłoka i setingu
Kiwak wahacza - amortyzator tył nie jest mocowany bezpośrednio do wahacza tylko do kiwaka co daje w rezultacie lepszą trakcje tylnego koła 
Opona przód 90/90-21
Opona tył 140/80-18
Waga 103,5 kg - obniżona waga w stosunku do modelu 2019

Nowe modele RR Racing MY 2020 posiadają szereg akcesoryjnych części, które pozwoliły zawodnikom Steve Holcombe i Brad Freeman zdominować zawody Mistrzostw Świata Enduro w ciągu ostatnich lat, zdobywając kilka tytułów z rzędu.

W porównaniu do standardowych wersji, seria RR Racing MY 2020 wyróżnia się następującymi komponentami:

Amortyzatory przednie Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm: te nowe KYB mają konstrukcję zamkniętego wkładu i są znane na całym świecie z tego, że są na najwyższym poziomie. Ścisła współpraca między Beta a Kayabą pozwoliła stworzyć specjalnie zaprojektowany produkt, który ma nową konstrukcję amortyzatora i unikalną specyfikację dla modeli Beta Racing. Ponadto obecność anodowanych elementów wewnętrznych minimalizuje tarcie ślizgowe, podczas gdy regulatory kompresji i zwalniania umożliwiają łatwe uzyskanie optymalnych ustawień przez cały czas. Dlatego widelce Kayaba zapewniają doskonałą pracę w każdych warunkach użytkowania, będąc wyjątkowo niezawodnym, łatwym w dostrajaniu, a ponadto znacznie zmniejszającym wagę (o 0,5 kg lżejszym niż w MY 2019) produktem.
Amortyzator ZF ø 46 mm z nowymi nastawami: ta udoskonalona konfiguracja pozwala motocyklistom maksymalnie wykorzystać nowe podwozie.
Półki zawieszenia anodowane na czarno.
Premiks
Drugą dość istotną zmianą jest zminimalizowanie wagi modeli RR w wersji Racing. Inżynierowie Beta po raz kolejny postanowili zrezygnować z automatycznego dozownika oleju, aby jak najbardziej zmniejszyć wagę. 2-suwowe maszyny RR Racing My 2020 pracują na wcześniej przygotowanej mieszance oleju z paliwem, dzięki czemu motocykle są lżejsze i jeszcze bardziej niezawodne nawet w najcięższych warunkach.

Ponadto w modelach 2020 znajdziecie:

Oś przedniego koła szybkiego demontażu: niezbędna do zaoszczędzenia cennych sekund podczas wyścigu, przyspiesza wymianę opon
Osłony rąk Vertigo: solidność, niesamowity design oraz grafika In-Mold sprawiają, że jest to niezbędne podczas jazdy w terenie.
Opony Metzeler Six Days: dla jeszcze lepszej przyczepności w terenie.
Podnóżki Black Ergal: z szeroką powierzchnią styku i stalowymi kolcami, aby zapewnić optymalną przyczepność w każdych warunkach. Solidna, a jednocześnie lekka konstrukcja oznacza, że podnóżki te mają również dłuższą żywotność.
Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami to idealne połączenie lekkości i trwałości.
Prowadnica łańcucha Red Ergal.
Wyścigowa kanapa z dodatkową kieszonką idealnie sprawdza się na zawodach enduro i nie tylko.
Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów oraz hamulca.
Korek oleju przekładniowego wykonany z anodowanego na czerwono aluminium.
Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na obręczach nadają charakteru.


Dane techniczne podwozia:

RAMA: STAL MOLIBDENOWA
ROZSTAW OSI 1482 MM
DŁUGOŚĆ: 2172 MM
SZEROKOŚĆ: 815 MM
WYSOKOŚĆ: 1270 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 930 MM
PRZEŚWIT: 320 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK: 407 MM
WAGA NA SUCHO: 103,5 KG PRZÓD:50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA: 9,5 L
REZERWA: 2,3 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA: 1,3L
PRZEDNIE ZAWIESZENIE: HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM
TYLNE ZAWIESZENIE: AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO: 135 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO: 295 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO: 290 MM
PRZEDNI HAMULEC: TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC: TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA: 21X1,6
TYLNA FELGA: 18X2,15
PRZEDNIA OPONA: 90/90-21
TYLNA OPONA: 140/80-18

Dane techniczne silnika:

TYP SILNIKA: JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA Cylindra: 66,4 MM
SKOK: 72 MM
POJEMNOŚĆ: 249 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA: 13,2:1
ZAWÓR WYDECHOWY: BPV
ROZRUSZNIK: ELEKTRYCZNY
ZAPŁON: AC KOKUSAN – CYFROWY CDI
ŚWIECA: NGK BR8ES
SMAROWANIE SILNIKA: MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM
GAŹNIK: KEIHIN PWK 36
SPRZĘGŁO: ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE: Z.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW: 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU: ŁAŃCUCH X-ringowy
OLEJ SILNIKOWY: SAE 10W/40
SPALANIE: 2,493 L/100KM
EMISJA SPALIN: 59 G/KM

Inne produkty z tej kategori (7)