Darmowa dostawa od 100 zł        Raty        Szybkie płatności

Obniżona cena! Motocykl Enduro Beta Xtrainer 300 MY 2021 Zobacz większy

Motocykl Enduro Beta Xtrainer 300 MY 2021

Nowy

w magazynie

30 300,00 zł

-3 400,00 zł

33 700,00 zł


Więcej informacji

Na sprzedaż nowość model 2021 Beta Xtrainer 300, FV23, Beta Zielona Góra Polska Sieć dilerska

Transport kurierem w dowolne miejsce w Polsce ok 500zł, Raty Santander. Zapraszamy

Niesamowitej jakości wykonanie Xtrainera zapewniające najlepsze odczucie silnika oraz najwyższej klasy prowadzenie daje największą wydajność oraz łatwość prowadzenia. Dzięki takiej jakości każdy jeździec poradzi sobie nawet z najtrudniejszym terenem.

Właśnie dlatego jest to najlepszy motocykl dla każdego kto chciałby wejść w świat Extreme Enduro.

Składniki tego perfekcyjnego przepisu to:

Dostarczanie mocy: miękkie i liniowe, czyniące motocykl ekstremalnie przyjaznym jeźdźcy. Wałek balansujący zmniejsza wibracje, zwiększa bezwładność oraz poprawia krzywą dostarczania mocy. Poprawia właściwości jezdne motocykla na każdym zakresie obrotów silnika.
Beta Progressive Valve: pozwala na dowolne dostosowanie wydajności silnika na konkretnych obrotach dzięki zewnętrznej regulacji.
Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm (w porównaniu do 930mm w motcyklach RR) zwiększa uczucie pewności przy każdych warunkach jazdy.
Niska waga: tylko 98 kg, zapewnia zwrotność oraz intuicyjną jazdę, nawet dla nowych jeźdźców.
Automatyczny wtrysk oleju: eliminuje potrzebę wykonywania mieszanki paliwowej.
Miękkie opony: zapewniają dobrą przyczepność w każdych warunkach
Przełącznik map

Dane techniczne:
RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1467 MM

DŁUGOŚĆ

2157 MM

SZEROKOŚĆ

802 MM

WYSOKOŚĆ

1245 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

910 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

390 MM

WAGA NA SUCHO

99 KG PRZÓD: 48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

8,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU

0,65 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

110 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

270 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X1,85

PRZEDNIA OPONA

80/100-21

TYLNA OPONA

140/80-18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

72 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

293,1 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,45:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE SILNIKA

AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,978 L/100KM

EMISJA CO2

71 G/KM

Inne produkty z tej kategori (2)